El Servigroup Peníscola segueix imparable després d’emportar-se els tres punts de Saragossa (1-2)
El Servigroup Peníscola continua intractable aquesta temporada i suma 24 victòries en 25 partits oficials. Els de la Ciutat al Mar van vèncer aquest dissabte 1-2 el Sala 10 Saragossa i augmenten diferències al capdavant de la classificació després de la derrota del Burela a Ceuta. El conjunt peniscolà és líder amb 17 punts d’avantatge mancant nou jornades perquè acabi la temporada i es queda a prop del títol i de l’ascens directe.
A la capital aragonesa, els de Santi Valladares es van haver de treballar el triomf fins a l’últim segon i es van veure obligats a remuntar l’1-0 en contra del descans. Els gols de Víctor Pérez i d’Agustín Plaza van servir per capgirar el marcador i assegurar tres punts més.
El Peníscola va dominar des de l’inici i va disposar de clares ocasions per avançar-se al marcador, però va faltar punteria i encert de cara a porta. José Mario va disposar de l’oportunitat més clara amb un xut al travesser, mentre que el porter local Iván Bernad es mostrava molt segur sota els pals. Tot i el domini i les ocasions, que s’avançaria al marcador era Sala 10 amb una jugada d’estratègia de banda perfectament executada. Richi Felipe marcava l’1-0 a passada de l’argentí Pescio.
L’avantatge mínim es va mantenir fins a l’inici de la segona part, quan el Peníscola seguia buscant el gol de l’empat. L’1-1 arribaria a la situació més inesperada, amb una mica afortunat de Víctor Pérez. El català va tallar una passada del porter Bernad i la pilota se’n va anar directament al fons de la xarxa.
Amb l’1-1, Saragossa va reaccionar i va disposar d’algunes arribades per tornar a posar-se al davant. Gus va haver d’intervenir en diferents accions de perill i el 2-1 va estar a prop amb un llançament d’Adri Ortego al travesser. El partit va arribar als minuts finals en taules i en aquell moment va aparèixer Agustín Plaza per decidir el matx. El tancament argentí va rebre una gran passada de Gus, va controlar de pit i la va anotar l’1-2 amb una gran rematada de primeres.
Als minuts finals, Saragossa ho va intentar amb porter-jugador però el Peníscola va saber defensar-se bé per endur-se els tres punts del pavelló saragossà. Al final, celebració a la pista amb la vintena d’aficionats peniscolans desplaçats des del Baix Maestrat.
Amb aquesta nova victòria, els de Santi Valladares consoliden encara més el seu lideratge a la Segona Federació Futsal. Els penyiscolans deixen Burela a 17 punts i Alzira a 19 mancant nou jornades. El proper dissabte 11, nova jornada a casa amb la visita del Martorell, 12è a la classificació.
Pel Servigroup Peníscola van jugar: Gus, Cristian, José Mario, Aicardo, Diego Sancho; cinc inicial; Plaça, Saladié, Pani, Gauna, Elías i Víctor Pérez.
Gols: 1-0 Richi (min. 11), 1-1 Víctor Pérez (min. 26), 1-2 Plaça (min. 36).
Cronica i Foto: Servigroup Peníscola.