El Servigroup Peníscola Futbol Sala tanca la pretemporada amb derrota contra l’Alzira (0-2)
El Servigroup Peníscola va caure derrotat a casa aquest dissabte davant el Family Cash Alzira per 0-2 en l’últim matx amistós de pretemporada abans de l’inici de la lliga. Els de Santi Valladares van topar amb el porter visitant Serra, clar protagonista del partit amb les seves incomptables parades. Els de la Ciutat al Mar van ser incapaços de superar durant tot el xoc el porter valencià, que va evitar una vegada i una altra qualsevol opció de gol peniscolana. Els alzirenys, equip també acabat de pujar a Primera, es van emportar el duel gràcies en part a dos gols al segon temps de Joaki i Naranjo, respectivament, en dues accions a la contra i de transició.
L’inici de partit va ser una mostra del que depararia la resta del matx. Els del Baix Maestrat van iniciar el duel molt forts i van crear les primeres ocasions clares de gol davant de Serra, que començava el seu particular recital de parades sota pals. Ni Pani, ni Elías, ni Juanqui, ni Cristian podien amb el porter valencià. L’Alzira es defensava bé i esperava les opcions a la contra oa pilota parada. La més clara la va tenir Rubi amb un xut llunyà però Gus va rebutjar.
Amb el 0-0 es va arribar al descans ia la segona part poc va trigar Alzira a avançar-se. Després d’una bona parada de Serra davant de Pani, en una jugada a la contra, Joaki va resoldre bé davant de Mati Starna per posar el 0-1. Després del gol, al Peníscola li va costar reaccionar, però el conjunt peniscolà va anar a més, posant a prova una vegada i una altra Serra. Elías i Diego Sancho van tenir dos uns contra uns amb el porter que no van entrar.
Més tard, Serra va tornar a aparèixer davant Pani i davant Víctor per a desesperació dels locals, que eren una vegada i una altra incapaços de veure porteria. A cinc minuts del final, després d’una transició, Naranjo marcava el 0-2 i deixava el duel encarrilat a favor dels valencians. El Peníscola ho va intentar amb porter-jugador als minuts finals, però en cada acció clara apareixia Serra per evitar el gol, mantenir porteria a zero i donar-li la victòria als seus.
El Peníscola acaba així la pretemporada 2023/2024 i ho fa amb un balanç de tres victòries, dues derrotes i un empat. El proper dissabte dia 2 a les 18.00 h començarà oficialment la campanya del retorn a Primera Divisió i els penyiscolans rebran al Juan Vizcarro el Tudelano Ribera Navarra.
Pel Servigroup Peníscola van jugar: Gus, José Mario, Elías, Shunta, Juanqui; cinc inicial; Plaça, Pani, Gauna, Sancho, Quintela, Cristian i Víctor Pérez.
Gols: 0-1 Joaki (min. 23), 0-2 Taronger (min. 35).
—
Cronica i Foto: Premsa Servigroup Peníscola Futbol Sala