Esports

El Servigroup Peníscola Futbol Sala revalida el títol de Supercopa Comunitat (6-3)

El Servigroup Peníscola es va emportar aquest dimecres la victòria a la Supercopa Comunitat i revalida el títol aconseguit el 2024. Els de Santi Valladares van vèncer a la final el Picassent per un treballat 6-3, davant d’un gran ambient a les grades del pavelló de Segorbe. Juanqui i Lucas Rocha, amb dos gols cadascun, van ser protagonistes marcant a més gols decisius en els darrers minuts de partit. Segon trofeu de la temporada per als peniscolans després de guanyar la Copa d’Espanya el 23 de març passat.

No va ser un partit fàcil per als del Baix Maestrat, que arribaven a Segorbe amb set baixes i s’enfrontaven a un Picassent que estava davant de la gran oportunitat de donar la sorpresa. Tot i això, el partit es va decantar d’inici per al Servigroup Peníscola, que ja guanyava 2-0 al primer minut amb gols de Víctor Pérez i de Juanico. Tot i això, els valencians han reaccionat i han retallat diferències amb el 2-1 de Nacho després d’un rebuig.

El partit va entrar després en una fase d’intercanvi de gols, en què ni el Peníscola no aconseguia distanciar-se, ni el Picassent poder empatar; Juanqui va posar el 3-1 però tot seguit va tornar a marcar Nacho per al 3-2. Just abans del descans, Lucas Rocha va aparèixer per al 4-2, però només començar la segona part, de nou Nacho va firmar el seu tercer gol de la tarda amb el 4-3.

Després, el ritme va baixar, amb el Servigroup Peníscola tenint més control i buscant el cinquè contra un Picassent ben plantat en defensa, que fins i tot va tenir la seva opció d’empatar en una contra que va salvar Gio. Finalment, Juanqui va marcar el 5-3 per encarrilar el triomf després d’un xut de Juanico i Lucas Rocha va sentenciar amb una gran jugada individual.

Segona edició de la Supercopa Comunitat i segon títol per als peniscolans, que tornen a confirmar-se com a equip referència del futbol sala valencià. Elías va rebre el trofeu de mans de l’alcaldessa de Segorbe i del president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana.

Els del Baix Maestrat gaudiran ara d’uns dies de merescut descans abans de tornar a la competició el proper dissabte 19 a casa davant d’ElPozo Múrcia. Serà el partit que obrirà el tram final de temporada, amb la Final Four de la Copa del Rei i el Playoff a l’horitzó.

Pel Servigroup Peníscola van jugar: Gio, Cristian, Víctor Pérez, Juanico, Juanqui; cinc inicial; Flors, Lluc, Sales, Pablo Muñoz i Yeray.

Gols: 1-0 V. Pérez (min. 1), 2-0 Juanico (min. 1), 2-1 Nacho (min. 9), 3-1 Juanqui (min. 15), 3-2 Nacho (min. 20), 4-2 Lluc (min. 20), 4-3 Nacho (min. 2). 6-3 Lluc (min. 35).

Cronica i Foto: premsa Servigroup Peníscola FS

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint