El Servigroup Peníscola Futbol Sala a quarts de la Copa del Rei després de vèncer a Ibarra (3-6)
El Servigroup Peníscola serà als quarts de final de la Copa del Rei de futbol sala per tercer any consecutiu, després de guanyar aquest dimecres el Lauburu d’Ibarra per 3-6. Victòria molt treballada davant un rival que va competir fins als minuts finals i que, tot i ser de Segona B, va oferir una gran imatge i va caure amb honors.
Els bascos ja havien demostrat en eliminatòries anteriors del que eren capaços i aquest dimecres van sortir a totes buscant una altra sorpresa. Els d’Ibarra van tenir una clara ocasió al minut 2 que va treure Gauna sota pals i gairebé és l’1-0 al marcador. El Lauburu va tenir més control del joc d’inici davant un Servigroup Peníscola que va anar de menys a més. La primera oportunitat clara dels penyiscolans no va arribar fins als deu minuts, quan Diego Sancho va rematar fregant el pal.
El mateix Sancho va tornar a aparèixer al 0-1, quan va deixar la pilota a l’àrea perquè Pol Salas l’empenyés. Era el primer gol del tancament català amb els del Baix Maestrat. Tot i tenir cinc faltes, Lauburu va buscar la reacció i va acabar empatant el 16, amb un xut llunyà de Víctor que va sorprendre Gio. El porter paraguaià va haver d’aparèixer després per evitar el possible 2-1, just abans que Pani anotés l’1-2 abans del descans en una jugada a la contra.
Amb avantatge mínim es va iniciar una segona part en què el Servigroup Peníscola va fer un pas endavant per aconseguir el control del partit. El bon fer va portar la recompensa i Sancho va signar l’1-3 a passada d’Elías. El partit semblava que se li posaria favorable als penyiscolans fins que Iglesias va anotar el 2-3 en una contra.
Els de Santi Valladares van intentar tornar a respondre però Marcos va evitar en diverses accions el quart. Amb un gol de diferència es va arribar als darrers minuts quan Lauburu va treure porter-jugador a la recerca de l’empat. Però els errors es paguen i Quintela va aprofitar una pèrdua per posar el 2-4. Tot seguit, una altra vegada sense porter, Elías va anotar el 2-5 que deixava el duel pràcticament sentenciat.
En els últims compassos van arribar dos gols més, el 3-5 de Chuky per als locals i el 3-6 de Pani per als penyiscolans, però el partit ja estava liquidat. És la vuitena victòria seguida dels de Santi Valladares entre Primera i Copa del Rei, cosa que suposa un nou rècord a la història del club.
Amb el triomf, el Servigroup Peníscola es classifica per a quarts de final per tercer any seguit. Els possibles rivals a la següent eliminatòria són: Inter Movistar, Jaén, Sala 10, Palma, Cartagena, Barça i Valdepeñas. El sorteig pur decidirà el rival i lequip local de cada eliminatòria. Els penyiscolans somien aconseguir una tercera Final Four seguida.
Dissabte toca tornar a la manera lliga i defensar el lideratge amb la visita del Burela al Juan Vizcarro. Serà el primer de tres partits seguits a casa abans de rebre Cartagena i Còrdova, respectivament.
Pel Servigroup Peníscola van jugar: Gio, Plaça, Gauna, Pani, Sancho; cinc inicial; Elías, Yeray, Quintela, Juanqui, Pablo Muñoz, Juanico, Sales i Cristian.
Gols: 0-1 Sales (min. 13), 1-1 Víctor (min. 16), 1-2 Pani (min. 20), 1-3 Sancho (min. 29), 2-3 Esglésies (min. 31 ), 2-4 Quintela (min. 36), 2-5 Elías (min. 37), 3-5 Chuky (min. 38), 3-6 Pani (min. 40).
Informació i Foto: premsa Servigroup Peníscola FS.