Política

El secretari autonòmic per a la UE s’ha reunit amb representants de l’Associació d’Empresaris Xinesos de Fujian a la Comunitat Valenciana

El secretari autonòmic per a la Unió Europea i Relacions Externes, Joan Calabuig, ha mantingut una reunió de treball amb una delegació de l´Associació d´Empresaris Xinesos de Fujian que desenvolupen la seua activitat a la Comunitat Valenciana.

En el transcurs de la trobada s’ha valorat l’acord de col·laboració existent entre la província de Sichuan i la Comunitat Valenciana i la proposta d’ampliar aquesta relació amb la província de Fujian, de la qual són originaris un bon nombre d’empresaris i famílies xineses establertes a València.

Així mateix, el president de l’Associació d’Empresaris Xinesos de Fujian, XinZhao Chen, ha expressat al secretari autonòmic l’interès de la comunitat xinesa de celebrar el 50è aniversari de l’establiment de relacions diplomàtiques entre Espanya i la Xina que es commemora el 2023.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint