Esports

El resum d’Endavant Esports del cap de setmana del 24 i 25 de febrer

Els resultats més destacats dels clubs i esportistes emmarcats en Endavant Esports en els últims dies han estat els següents:

El Playas de Castelló reina del Campionat d’Espanya de cros

El Platges impera en les proves nacionals de clubs amb destacada soltesa. El club presidit per Toni Escrig va tornar de Gijón atresorant set medalles que li van fer brillar amb llum pròpia en el LIII Campionat d’Espanya de cros per clubs. Els castellonencs optaven a deu de les set medalles que finalment van aconseguir.

Els 56 atletes amb els que va acudir l’entitat verd-a Gijón es van dur títols en les categories sub-23 i sub-20 masculí, dos al sub-18 tant en femení com en masculí. Les plates van ser per a la categoria absoluta masculina i femenina de cros curt i per als sub-16.

D’altra banda, s’ha celebrat a Burjassot el Campionat d’Espanya de marxa en ruta de 50 km. El més important ha estat sens dubte la gran actuació de la internacional del Playas de Castelló Julia Takacs que en el seu primer 50 km ha aconseguit el títol nacional polvoritzat el rècord d’Espanya amb una grandíssima marca de 4 hores 13 minuts i 4 segons, marca que a més suposa la 5a millor marca del món de tots els temps.

El Volei Grau suma un nou triomf davant el cvleganes.com (2-3)

Les graueras segueixen de dolç en el grup B de Superlliga Femenina 2 i sumen una nova victòria. Aquesta vegada la víctima va ser el cvleganes.com que no va poder mantenir l’avantatge que va adquirir en el primer set (25-21), ja que els castellonencs van empatar en el segon set (20-25). No obstant això, l’equip local va tornar a imposar-se en la tercera mànega (26-24), tot i que la igualtat predominant en el partit porto a les castellonencs a empatar de nou gràcies a un 20-25. Finalment les del Grau es van emportar el partit en l’últim set que va acabar 12-15.

L’Handbol Vila-real signa les taules davant el BM Mislata (25-25)

L’equip d’handbol de Vila-real va aconseguir un punt davant el BM Mislata que, si bé suma, no serveix per a les aspiracions de salvació dels vila-realencs. L’intens partit no es va decantar finalment per cap bàndol i es va tancar amb un 25 a 25 que va saber a poc a tots dos equips.

El Peníscola RehabMedic aconsegueix davant l’O Parrulo FS seu segon empat consecutiu (4-4)

L’equip del Baix Maestrat va rubricar un empat davant el quadre gallec del O Parrulo FS amb un espectacular 4-4. No obstant això, els peniscolans van desaprofitar un clar avantatge de tres gols aconseguits a la primera part. Al final, el partit es va igualar i fins i tot es va decantar del costat visitant, que va posar en serioses dificultats als castellonencs.

El TAU Castelló es queda a les portes de la victòria davant el líder (89-91)

El conjunt de bàsquet castellonenc a punt va estar d’aconseguir el resultat heroic de la setmana a la LEB Or en posar en serioses dificultats el líder de la categoria, el Cafè Candelas Breogán. El TAU Castelló va estrènyer fins als segons finals de partit amb un encertat Alfredo Ott, però l’encert gallec en els tirs lliures finals va fer impossible el miracle.

El BM Castelló cau davant l’Aula Aliments Valladolid (32-17)

Les Guerreres de la Plana van caure amb duresa davant un inspirat Aula Aliments Valladolid. Les jugadores de l’equip castellonenc no van signar un bon inici de partit amb tan sols un gol en el primer quart d’hora que van acabar perdent per 11-1. Després d’això, les de la Plana van reaccionar encara que només fos per orgull, ja que la remuntada semblava impossible. Al final es va maquillar el resultat superant els quinze gols i es va tancar el partit amb el 32-17 definitiu.

El Bisontes Castelló perd davant Noia Portus Apostoli (5-3)

El Bisontes Castelló va rebre un dur càstig a la seva valentia i ambició. L’equip de Manolín va arribar a anar per sobre en el marcador amb un 2-3 que va donar ales als castellonencs. No obstant això, després de l’expulsió Tití, els gallecs van capgirar i van sentenciar el partit.

 

 

 

Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint