El Restaurant Marbell lloc de celebracions albinegres
La temporada 2018/19 està arribant a la seva fi però alguns equips de la Pedrera Albinegra ja vist com la seva lliga ja ha posat punt i final. Ara mateix estan de gairebé de vacances, ultimant els entrenaments finals i reflexionant sobre la campanya que han fet.
EL Aleví C del CFP s’ho va passar d’allò més bé
El primer d’ells va ser l’Aleví C del CFP Castalia, que va gaudir d’un dinar el dissabte per tancar la temporada. L’últim equip a visitar el Protector va ser l’Infantil A del CE Castelló, un dels equips que millor ha rendit aquesta temporada a la Pedrera després d’aconseguir l’ascens a Lliga Autonòmica i proclamar-se campió de Lliga. En aquests actes va estar present el gerent de l’restaruante, Joan Bellmont, que ha seguit al CD Castelló en els bons i en els mals moments.
El Restaurant Marbel, en estar situat en el Polígon Ronda Sud, el visiten diàriament, entre d’altres, moltes famílies per celebrar els seus aniversaris o dies més assenyalats com comunions i batejos. Tant és així que compta amb àmplies instal·lacions i amb dos menjadors que poden unir-se per alguna celebració especial. També compten amb zona de jocs perquè els més petits estiguin entretinguts mentre les seves famílies gaudeixen d’una bona sobretaula.
A més, sol ser un clàssic punt de trobada entre els aficionats per veure els partits del CE Castelló, especialment quan els albinegros juguen fora de casa.