Cultura

El rector de la Universitat d’Alacant inaugura el Congrés Nacional de l’Aigua a Orihuela

Manuel Palomar, rector de la Universitat d’Alacant, inaugura dijous que ve, 21 de febrer, a les 9.30 hores, el Congrés Nacional de l’Aigua que se celebra a l’Auditori de la Llotja d’Oriola, al costat d’Emilio Bascuñana, alcalde de la localitat i Francisco Rodríguez Mulero, secretari autonòmic d’Agricultura i Desenvolupament Rural.

La trobada, el Comitè d’Honor presideix el rei Felip VI, l’organitzen l’Institut Universitari de l’Aigua i les Ciències Ambientals i la regidoria de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Oriola i hi participaran nombrosos experts en qüestions hídriques que provenen de diferents universitats, institucions i empreses relacionades amb la temàtica.

Els continguts del congrés giraran entorn de l’aigua i agricultura, economia de l’aigua, governança, dret i polítiques públiques, depuració, reutilització i dessalinització, aigües superficials i subterrànies, i aigua i ciutats. “Les ponències giraran al voltant d’aquests dos conceptes que hem utilitzat per titular al congrés: innovació i sostenibilitat”, tal com ha explicat Joaquín Melgarejo, director de l’Institut Universitari de l’Aigua i les Ciències Ambientals de la Universitat d’Alacant.

Informació i Foto: http://www.web.ua.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint