Política

El PSPV mostra la seva més absoluta repulsa davant les amenaces de l’extrema dreta a l’agenda cultural valenciana

«Els socialistes valencians mostrem la nostra més absoluta repulsa davant les amenaces de l’extrema dreta cap als espectacles culturals previstos a la nostra Comunitat» ha assenyalat el secretari d’Indústria cultural del PSPV-PSOE, Ferran Gadea, que ha advertit que «una societat democràtica no pot permetre que la intolerància marqui l’agenda cultural ni la programació dels teatres de la Comunitat «.

Així s’ha referit el dirigent socialista després de conèixer les amenaces que estan rebent els promotors de l’espectacle de Mongòlia a La Rambleta, programat per aquest cap de setmana. És la segona vegada en dues setmanes que l’extrema dreta «tracta de colpejar un dels pilars de la nostra democràcia», ha indicat Gadea, en referència a l’espectacle de Dani Mateo que es va cancel·lar al Teatre Olympia per les amenaces rebudes.

El portaveu de Cultura de l’executiva nacional ha manifestat el desig dels socialistes valencians que «finalment guanyi el dret a la llibertat d’expressió enfront de la intolerància, perquè no podem permetre tornar al passat». «És inadmissible que 40 anys després actituds antidemocràtiques intentin limitar les llibertats que tant van costar conquistar», ha conclòs Gadea.

Informació i Foto: http://www.pspvpsoe.net

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint