El projecte Erasmus+ «E-SOC» desenvoluparà un programa dirigit a professorat de secundària per a reduir els estereotips de gènere en les professions STEAM
El projecte Erasmus+ K2 «E-STEAM ON THE CLOUD (E-SOC)», liderat per la Universitat Jaume I sota la coordinació de la investigadora Eva Cifre del grup Gènere, Salut i Treball (GeST), celebra aquesta setmana la primera reunió transnacional del projecte, una trobada que tindrà lloc durant dues jornades, el 2 i 3 de juny, i que ha sigut inaugurada per la vicerectora de Relacions Internacionals, Eva Camacho.
L’objectiu principal del projecte és elaborar un programa formatiu en línia per a professorat de secundària que, a través d’una sèrie de materials innovadors i interactius, incrementarà la seua capacitat per a reduir i deixar de propagar estereotips de gènere sobre les professions STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics). D’aquesta manera, es busca incrementar la possibilitat que les xiques amb vocacions en STEAM decidisquen finalment triar aquest tipus de professions.
El desenvolupament del projecte inclou la participació d’un ampli ventall d’entitats de diversos centres formatius europeus, com ara la Universitat Jaume I (Espanya), Fundatia Professional i Liceul Vocational de Arta (Romania), Orizzonti Società Cooperativa Sociale (Itàlia, Inovaciju Biuras (Lituània) i la European Brussels School IV (Bèlgica).
Informació i Foto: UJI