El president de la Generalitat Ximo Puig anuncia la creació d’un consell assessor en matèria de publicitat
Durant la seva intervenció, Puig ha agraït al sector publicitari de la Comunitat i a l’associació Comunitad la seva tasca per “projectar els nous valors de la societat valenciana”. En aquest sentit, ha destacat “la creativitat, la innovació, el dinamisme, l’esforç, la modernitat i la resiliència” presents en aquest sector, que han contribuït a “construir la nostra millor marca”.
Puig ha destacat, així mateix, els valors que es traslladen des del sector publicitari amb decisions com la de conformar un jurat de professionals “compost íntegrament per dones”. En aquest sentit, el cap de l’executiu valencià s’ha mostrat “orgullós” que sigui a València “la primera vegada que un festival de publicitat tingui un jurat 100% femení”.
Finalment, el president ha recordat l’ajuda prestada per aquest sector per apropar la realitat de l’Administració al dia a dia dels ciutadans i ciutadanes i, ha remarcat, que per treballar amb els professionals d’aquest camp, es va implantar per primera vegada per dissenyar les campanyes institucionals la crida a projecte. “Aquest és un primer pas -ha assegurat Puig per donar veu als professionals en la presa de decisions”.