Política

El PPCV presenta candidatura als 542 municipis de la Comunitat Valenciana

El PPCV ha presentat candidatura als 542 municipis de la Comunitat Valenciana, culminant així avui la presentació de llistes a totes les localitats de les tres províncies, Alacant, Castelló i València.

El vicesecretari d’organització del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha destacat “la força del projecte del canvi liderat per Carlos Mazón” i valorat “molt positivament que hi hagi llistes des del primer a l’últim municipi, sense importar-ne la mida ni la ubicació, cosa que demostra que hi ha molta il·lusió pel canvi a tota la Comunitat Valenciana”.

“Estem construint un gran projecte des del carrer, amb la gent corrent, de baix a dalt. La nostra garantia i la nostra base són els municipis, centrant-nos en la gestió i escoltant les persones”, ha afegit.

Juanfran Pérez ha explicat que les candidatures municipals estan compostes per “grans equips molt il·lusionats i esperançats que treballaran per ajudar els ciutadans, millorar els seus municipis i per ser útils a la gent”

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint