El PPCV posa en evidència la gestió del Botànic a l’hospital Marina Baixa: “No va contemplar l’ampliació de llits”
El secretari general del PPCV i portaveu adjunt del GPP, Juanfran Pérez Llorca, ha lamentat que “el Botànic va anunciar l´ampliació de l´hospital Marina Baixa amb un projecte que no contemplava més llits hospitalaris”.
Així s’ha manifestat després de visitar les obres del centre hospitalari acompanyat pel diputat autonòmic Manuel Pérez Fenoll, que ha apuntat que “el Consell de Carlos Mazón destinarà 24 milions d’euros a l’ampliació i millora d’aquesta infraestructura tan necessària per a la comarca”.
Juanfran Pérez ha indicat que “volem felicitar i agrair la gran tasca que està fent el nou equip directiu de l’hospital, que entre altres coses, han baixat les llistes d’espera a les intervencions de grau 1 que són les que requereixen més urgència i les que atenen els pacients més greus”.
Així mateix, “volem mostrar la preocupació que té l’equip directiu i nosaltres com a diputats d’aquesta comarca en saber que les obres d’ampliació no contemplen llits hospitalaris, per la qual cosa simplement milloraran serveis, però un hospital més gran sense llits nous no va a solucionar cap dels problemes de la Marina Baixa”. Això significa que “en època de grip o brot de covid tornarem a tenir els passadissos plens de llits perquè no hi ha un servei prou ampli per atendre tots els habitants de la comarca”.
“La Conselleria de Sanitat, amb Marciano Gómez al capdavant, té com a objectiu afegir més llits per a l’hospitalització alhora que es realitzen les obres de millora previstes, sense que aquestes s’hagin de paralitzar, per evitar un important retard” ha indicat el secretari general dels populars valencians.
“Mentre el govern de Carlos Mazón destinarà un pressupost rècord en sanitat aquest 2024, el Botànic tenia rècord però a les llistes d’espera” a més, “la seva nefasta gestió sanitària ha provocat que més de 150.000 dones patissin un important retard en les proves de detecció del càncer de mama a la Comunitat Valenciana, és un fet absolutament lamentable” ha denunciat Pérez Llorca.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana