Política

El PPCV destaca l’increment de més de 1.200 professors de Formació Professional en els darrers tres cursos

La portaveu d’Educació del GPP a les Corts, Beatriz Gascó, ha posat en valor l’aposta decidida del Consell de Carles Mazón per la Formació Professional, mostra d’això “és la incorporació de més de 1.200 professors en els tres últims cursos” amb l’objectiu de “dotar de la màxima qualitat l’experiència educativa”.

Beatriz Gascó ha incidit que “el Consell de Carlos Mazón treballa per consolidar aquest tipus de formació que compta cada cop amb més demanda i cobrir les necessitats de cada centre, per això, la incorporació de professorat és essencial i així s’ha fet en aquests dos anys de legislatura”.

La diputada popular ha remarcat que “el Consell ha aprovat una oferta de més de 160.000 places educatives en Formació Professional per al proper curs 2025-2026” a més, “s’implantaran 67 noves unitats a la Comunitat Valenciana ja sigui en modalitat presencial o semipresencial”.

“La Formació Professional facilita als alumnes la seva entrada al món laboral a través d´estudis i pràctiques en empreses per poder formar-se des del primer moment en aquest àmbit, i així poder adquirir experiència i accedir a una ocupació més ràpid” ha destacat Gascó.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint