El PPCV defensa que Educació “beneficarà 6.000 estudiants universitaris a través de les beques Manuela Solís”
La portaveu d’universitats del GPP, Lola Roch, ha destacat que “el Consell de Carlos Mazón beneficiarà 6.000 estudiants a través de les beques Manuela Solís” i ha lamentat que “el PSPV torni a fer gala de la seva demagògia ia mentir en afirmar que Educació no ha convocat aquests ajuts”.
Roch ha indicat que “aquesta nova línia d’ajudes té com a objectiu solucionar algunes deficiències detectades en convocatòries anteriors”, a més, ha insistit “beneficiaran 6.000 estudiants de les universitats públiques i privades de la Comunitat, i de l’Institut Superior d’Ensenyaments Artístics (ISEACV )”.
En aquest sentit, i en comparació de les beques salari del Botànic “les Manuela Solís incrementen en més de 2.000 les persones beneficiàries respecte a les beques actuals”. Així mateix, “s’establirà una quantia mínima en funció de la renda de 3.500 euros per persona beneficiària, import que sʻincrementarà segons el rendiment acadèmic de lʻestudiant”.
La diputada popular ha assenyalat que aquestes ajudes “són compatibles amb les ajudes del Ministeri i de la pròpia Generalitat”.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana