El PPCS subratlla l’aposta del Consell per l’Alt Maestrat amb un reforç a l’assistència a la infància i l’adolescència “que frena la despoblació”
El Partit Popular de la província de Castelló ha agraït al Consell el reforçament en l’assistència a l’adolescència i la infància que garanteix gràcies al compromís econòmic de la Conselleria de Benestar Social. La Direcció General de Família, Infància i Adolescència ha aprovat la dotació de dos professionals a la Mancomunitat de l’Alt Maestrat “la qual cosa suposa una millora ostensible dels serveis que es presten a Benassal i al conjunt de municipis adscrits a la mancomunitat”, tal com ha assenyalat el diputat provincial i vicesecretari del PPCS, David Vicent
“Reforçar el treball que està prestant l’àrea de Serveis Socials de la Mancomunitat és una millora per a les prestacions que els veïns de la nostra comarca gaudim. Un benefici considerable que és en si mateix un fre a la despoblació. Perquè com més recursos tinguem en matèria de benestar i atenció ciutadana, més població fixarem al nostre municipi”.
Amb aquest tipus d’accions, la nostra comarca aposta pel futur amb l’objectiu de reforçar-lo. “Tenir eines capaces de donar respostes eficaces i especialitzades a la intervenció amb nens, nenes i adolescents per part de professionals especialitzats és una oportunitat notable per a la nostra comarca”. Un recurs que no només es garanteix a Benassal, on està ubicada la Mancomunitat de l’Alt Maestrat, sinó a la resta de localitats adscrites “perquè aquesta entitat és un organisme proper i proper”.
Actualment, aquest organisme, presidit per una veïna de Benassal i portaveu del PP al municipi, Marta Pitarch, ha ampliat de manera considerable les seves prestacions i serveis. “Una millora de la que tots els ciutadans de la comarca ens beneficiem, perquè com més gran sigui el suport de les institucions, Generalitat i Diputació, a la nostra Mancomunitat, més gran serà el benefici per als nostres veïns”, ha declarat David Vicente.