MunicipisPolítica

El PPCS reivindica el múscul d´Albocàsser amb la incorporació de més d´una vintena d´afiliats “a un projecte que ens il·lusiona”

La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, ha donat la benvinguda als més de 20 militants que s’han incorporat els darrers mesos a l’agrupació local d’Albocàsser. “Vosaltres sou el motor veritable d’aquest partit. Veïns que volen lluitar per millorar les oportunitats del seu poble, per resoldre els problemes que s’enquisten i per garantir oportunitats on ara només veuen retallades”.

La líder provincial ha reivindicat “el múscul d´una població que compta amb desenes de veïns afiliats al Partit Popular i compromesos amb la localitat”. “Aquest contacte amb el carrer és bàsic i fonamental, perquè són les famílies d’Albocàsser a qui hem de donar veu i aconseguir, amb això, que es recuperi l’acció ciutadana a les institucions. I el Partit Popular té al seu ADN la vocació de servei, la solució dels problemes dels nostres ciutadans i la cerca d’oportunitats que garanteixin futur”.

Per aconseguir-ho, ha declarat Marta Barrachina, “aquest partit desitja sumar suports, militants i simpatitzants que s’incorporin a aquest gran projecte, Súmate Albocàsser, que és el que construeix un futur pròsper de la mà dels que més coneixen aquesta terra, els seus ciutadans” .

Des del PPCS, ha compromès Marta Barrachina, “continuarem exercint d´altaveu de les seves demandes, el focus que reivindiquen els problemes d´aquesta petita població que reclama els mateixos recursos i serveis que gaudeixen les grans ciutats d´aquesta província”. I per això, ha recordat la líder provincial del PPCS, “la cobertura social per a l´interior continua sent la bandera de les nostres polítiques, amb plans com el de rehabilitació d´habitatges, el de pobresa energètica o el repartiment just del Fons de Cooperació”. Totes elles mesures “que seguim reclamant avui a PSOE i Compromís a Diputació i que elevem també al Consell que, lamentablement segueix sense donar-nos resposta”, ha declarat la presidenta provincial del PPCS.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint