Política

El PPCS reivindica davant Puig que acceleri la vacunació a Castelló i reclami a Madrid el finançament

El Partit Popular de Castelló ha exigit avui a president de la Generalitat, Ximo Puig, que reivindiqui el finançament autonòmic. La presidenta de el grup popular, Elena Vicente-Ruiz, ha aprofitat avui la reunió que els portaveus dels diferents grups han mantingut amb Puig per posar damunt de la taula la necessitat que Puig elevi la veu a Madrid en benefici de tots els valencians.

Tal com ha explicat Vicente-Ruiz, «la Comunitat Valenciana és una de les més mal tractades per l’actual sistema de finançament que va aprovar el PSOE amb el vot en contra de PP» i aquest càstig de Sánchez a la Comunitat «provoca que després tinguem problemes més greus encara, com ara que Puig prioritzi els xiringuitos, els endollats i els alts càrrecs abans que la sanitat «.

La presidenta dels populars s’ha mostrat contundent contra Puig i li ha dit que «sembla ser que quan governa Puig, la Comunitat ha de ser submisa i no reivindicar el que ens mereixem», ha manifestat la dirigent d’el PP.

Elena Vicente-Ruiz li ha mostrat la preocupació a el Partit Popular respecte la desaparició de vacunes «que arriben a la província i després les deriven a altres zones d’Espanya, com si Castelló no ens les mereixéssim». A el mateix temps, «no és possible que la Comunitat de ser l’última en el ritme de vacunacions ja que estem parlant d’una qüestió de salut, de salvar vides i no pot ser que la Generalitat decideixi aturar les vacunacions perquè ve la Setmana Santa» ja que «d’aquestes vacunes depèn el futur de la nostra província, el futur de Castelló i de la nostra sanitat».

A més, Vicente-Ruiz li ha recriminat a Ximo Puig que «mentre això passa, des del PP defensem la necessitat que s’aposti per una vacunació massiva a la província per poder salvar no només vides, sinó l’economia de la província».

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint