El PPCS lamenta el càstig del PSOE a Castelló en els pressupostos de l’Estat
Pagar més impostos i menys inversions. Aquest és el resum que ha fet la secretària general de l’PP de Castelló, Elena Vicente-Ruiz, que considera que «el PP no podem tolerar uns pressupostos que són un càstig per als castellonencs» ja que «són uns pressupostos que no contemplen les principals inversions per a la província «.
De fet, qüestions fonamentals com la plataforma intermodal o els accessos a el Port queden relegats amb una inversió simbòlica. A més «un dels grans greuges per a la província és que eliminen de forma definitiva les obres per acabar amb l’autovia de la Mediterrània». La CV-10, la inversió estava ja consignada en els pressupostos de l’PP amb 430 milions d’euros de Fons Europeus, permetia crear una autovia per l’interior i connectar la Comunitat amb Tarragona.
A falta de tres estem (des de l’aeroport a la Jana), el PSOE bloqueja aquestes obres, així com la millora de la N-340 entre Castelló i Orpesa. Tampoc la millora de la N-238 entre Vinaròs i l’autopista s’inclou si vulgui.
Vicente-Ruiz recorda que grans inversions per tancar la regressió de la costa de la província o la necessitat de les dessaladores han estat excloses dels pressupostos. «Són uns pressupostos dolents per Castelló i dolents per a Espanya» i «molt més si tenim en compte la situació actual de pandèmia» i ha advertit que «ara més que mai falten les polítiques de PP centrades en baixar impostos, crear ocupació i apostar per les infraestructures útils per a Castelló «.