Política

El PPCS exigeix un pla de gestió integral i urgent per assistir els pacients a l’Hospital General

El Partit Popular de Castelló ha exigit un pla de gestió integral i urgent per poder assistir els pacients a qui el PSOE ha deixat sense llits hospitalaris a l’Hospital General de Castelló. El que està considerat hospital de referència de la província va arribar ahir al col·lapse amb l’ocupació de la totalitat dels llits disponibles.

“És dramàtic que hàgim arribat a aquesta situació quan els professionals alerten des del novembre passat -amb una concentració- la situació límit sanitària d’aquest centre hospitalari”. “És urgent una intervenció immediata per atendre la salut de la nostra província que està en risc per polítics incapaços d’aplicar polítiques útils i eficaces per assistir a l’epidèmia vírica que ens ocupa”, ha assenyalat Nieves Martínez, diputada provincial del PPCS.

Els pacients que acudeixen a Urgències a l’Hospital General esperen de mitja set hores perquè el PSOE “continua avui anunciant l’ampliació del servei sense que arribi”. “No només són les Urgències un dels recursos que mereixen més inversió per resoldre el caos. També urgeix la reforma del centre hospitalari i l’ampliació de llits”.

Lamentablement, explica Martínez, “la realitat del PSOE és una altra”. “A Diputació proposen una declaració institucional per reclamar llits individuals per a l’Hospital General quan a la realitat avui és que el PSOE segueix sense adjudicar l’ampliació d’Urgències, anunciada fa anys”. “Calen menys declaracions i més fets. I sobretot un conseller de Sanitat que reconegui la realitat, perquè per a l’actual titular de la cartera no hi ha motiu per queixar-se per la situació sanitària”.

Tot i això, “a la realitat de la falta de llits al General se suma la manca de personal que Sanitat segueix sense resoldre, equipaments defectuosos o manca de materials per a l’exercici de les seves funcions”. “Aquesta situació castiga els pacients i estressa els professionals, que sumen a la seva càrrega laboral la indignació i protesta de famílies desesperades per esperes excessives, manca de recursos i absència de professionals”. “El caos provocat per polítiques que fan orelles sordes a la crida d’auxili d’uns sanitaris i uns pacients que el PSOE ha decidit no escoltar”.

Des del PP “reclamem un pla de gestió integral i urgent. Exigim una solució a problemes que ja han creuat els límits del sentit comú. I reivindiquem una altra forma de governar per aturar amb solucions eficaces i no amb propaganda inútil els problemes reals de les nostres famílies “, ha conclòs Nieves Martínez.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint