Política

El PPCS exigeix ​​a la CHJ i al Govern d’Espanya la inversió en lleres i barrancs que tres mesos després de les pluges continuen destrossats

«Han passat tres mesos des de les destrosses de les pluges torrencials del 29 d’octubre i el PSOE continua dedicat a fer-se fotos, però no a reparar els danys». Així ho ha considerat el secretari general del PPCS a la província de Castelló, Salvador Aguilella, després que “durant aquests més de 90 dies des de la catàstrofe, la subdelegada i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer hagin utilitzat els entorns danyats per les pluges com un fotocol”.

«Ja és hora que passin a l’acció», ha considerat Aguilella. «Estem a menys de dos mesos de les vacances de Pasqua i els qui són els únics competents en aquesta matèria, la neteja, adequació i conservació de lleres, barrancs i platges, segueixen ocupats amb els flaixos. Seria més profitós per a la nostra província que comencessin a assumir les seves obligacions i restauraran els trams danyats.

Lamentablement, “el PSOE ens té massa acostumats a parlar molt i treballar ben poc”. Una posició que està als antípodes de la gestió del PP, ha considerat Aguilella, que ha exposat l’acció eficaç i diligent liderada per Marta Barrachina, com a presidenta de la Diputació de Castelló que, juntament amb la Generalitat Valenciana, n’han donat 14,6 milions d’ajudes directes a 71 ajuntaments, a més, han reparat carreteres, camins i depuradores a la província de Castelló. «Avui la província gaudeix de la bona gestió del PP, la del PSOE, ni hi és ni se l’espera».

Defensa a tot el territori

Per aquest motiu, Salvador Aguilella ha confirmat la presentació d’iniciatives als tots els racons de la província «per exigir en ple l’arribada dels fons del Govern d’Espanya i de la CHJ». «Volem inversió, obres, millores i agilitat, encara que a això últim el PSOE ja no arribi tres mesos després de les pluges». «És la seva obligació. Incomplir-la és faltar al seu deure i cometre un greu greuge contra la nostra província que no permetrem», ha manifestat Aguilella.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint