Política

El PP urgeix obrir el centre de salut del Port i recuperar la inversió perduda en sanitat

El Partit Popular de Borriana ha reclamat al PSPV que sigui exigent davant Sanitat per garantir la reobertura dels centres de salut tancats durant la pandèmia “i lluitar perquè la ciutat rebi la inversió en matèria sanitària que mereix en lloc de les retallades que el perjudiquen “, tal com ha considerat Consuelo Suay, regidora de l’PP a Borriana.

L’edil fa especial èmfasi en el centre de salut del Port, els pacients han estat reassignats a el Grau generant queixes i molèsties entre els residents, especialment la població de més edat que ha de buscar un transport per poder accedir a el centre. “Aquest centre està pendent d’una ampliació i reforma de les seves instal·lacions que segueix sense comptar amb pressupost”.

De fet, el Partit Popular havia previst en el seu programa l’ampliació de les dependències amb l’objectiu de construir un polifuncional sanitari que donés la deguda cobertura que mereixen els ciutadans de la platja. “No obstant això, a falta d’aquesta inversió, es podrien haver escomès mesures temporals com l’ampliació amb un lloguer d’espais annexos”.

De fet, avui aquests pacients estan assignats a centre de salut de l’Grau, el qual va construir el Partit Popular durant el seu mandat i que avui assumeix a una població a la qual el PSPV ha tancat el seu centre, el del Port. “Ells es dediquen a tancar, a retallar i a bloquejar serveis que per a nosaltres són fonamentals. Nosaltres lluitem per l’atenció sanitària que va provocar l’ampliació de serveis del Port en horari de matí i tarda durant tot l’any, la construcció de l’Polifuncional de l’Grau, el nou centre d’especialitats de Novenes de Calatrava i l’establiment de bases d’ambulàncies “.

Per Suay, a les portes de la recuperació de les llibertats demà dilluns 22 de juny, “és urgent que els veïns disposin dels serveis de salut reoberts amb les degudes condicions de seguretat i higiene marcades pels protocols COVID-19”. En aquest sentit, “el PSPV pot comptar amb el nostre suport i experiència en millorar la cartera de serveis sanitaris de la nostra ciutat per cridar a les portes de Sanitat i exigir que després de cinc anys de retallades aprovin les partides econòmiques que permetin donar la deguda atenció als nostres veïns “, ha conclòs la regidora.

Informació i Foto: PP Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint