El PP reivindica un pressupost valent per rellançar Nules amb inversions i oportunitats
El Partit Popular de Nules ha defensat un pressupost valent i compromès per “rellançar Nules amb inversions i oportunitats”. Així ho ha demandat el regidor del PP, Vicente Ramón Adsuara, després que aquesta setmana es dictaminés en comissió el pressupost per al 2023 “que no només arriba tard, sinó que demostra la manca d’implicació de qui governa amb el futur de la nostra localitat” .
Amb només 200.000 euros de recursos propis per a inversions, “és evident que el nostre poble mereix molt més”, ha considerat Vicente Ramón Adsuara. “El més dramàtic és que qui governa es conforma amb molt menys”. I el resultat “avui ens castiga privant-nos de trens que no paren a Nules i sí que aprofiten altres municipis del nostre voltant”.
Pel PP, “cal forjar un pressupost que cregui en aquesta terra i en els seus veïns, en el talent per emprendre i en el compromís per ajudar a través de rebaixes d’impostos. Que per aconseguir-ho cal esforçar-se molt ho sabem. El que ens dol és que qui està al capdavant del consistori no li importi gens ni mica i sotmeti a Nules a la despesa, al malbaratament i al populisme que tant de mal ens segueixen fent”.
Per a Vicente Ramón Adsuara, “hi ha una altra forma de governar i estem preparats per demostrar-ho a partir del 28 de maig”. “Volem que l’abstenció del PSOE en comissió a un pressupost que el CeN ni tan sols ens ha compartit per intentar negociar, no es tradueixi, de nou, en un pacte velat que castigui de nou Nules”.
Pel regidor del PP, “al PP no només tenim la il·lusió de treballar pel nostre poble sinó el compromís de deixar-nos la pell pels nostres veïns. Estar a l’alçada de les vostres necessitats, ser capaços de resoldre els vostres problemes i liderar l’arribada d’oportunitats són els objectius”, tal com ha manifestat Vicente Ramón Adsuara.
Informació i Foto: PP Castelló