El PP reivindica l’orgull de ser de Nules amb uns accessos dignes “a l’alçada de la millor ciutat”

“Nules mereix avançar mirant el futur i projectant oportunitats que només garanteix la profunda revolució que reconegui que aquesta és la millor ciutat on viure”. Aquest sentiment d’identitat, l’orgull de pertànyer a Nules i que José Adsuara, cap de llista del PP ha situat com a lema de campanya, Nuleritat, és la que vertebra la millora d’accessos a la població, a la platja ia Mascarell. “Les millors dotacions i accessos per al millor dels municipis”.

El repte forma part d’un programa de mesures que, tal com assenyala Miguel Ángel Martínez Montés, número 4 de la candidatura i secretari general del PP de Nules, persegueix explotar el “territori d’oportunitats que és Nules” i que “hem de treure del ostracisme” a què li ha conduït en els darrers vuit anys “de governs populistes”. Davant del “postureig, només el PP ofereix garantia d’esforç, treball i afany” amb el desenvolupament de projectes “necessaris per a la nostra localitat”.

En aquest sentit, Martínez Montés aposta per la remodelació integral de les avingudes Millars, Constitució i Jaume I, a més de potenciar, mitjançant un pla d’embelliment urbà, “ajudes per a la rehabilitació de façanes, amb la participació dels veïns, a per ser útils en la gestió i l’assessorament en el procés de tramitació de les subvencions”.

En aquesta mateixa línia plantegem “un pla plurianual d’asfaltat i pavimentació de carrers” que no exclogui plans de remodelació, “com és el que hem previst a l’entorn de l’estació i el carrer Colom que urgeixen mobiliari i pavimentació adequades per crear-ne un de nou espai de lleure”.

Els accessos al polígon Cardanelles “han de comptar amb una passarel·la de vianants” que garanteixi als veïns assolir aquest entorn empresarial “que és sinònim de riquesa per a Nules”. Tot plegat sense oblidar la platja, on es planteja l’adequació del darrer tram del Camí La Mar amb una rotonda, carril bici i passeig de vianants.

La bateria daccions es completa amb la consolidació de la zona centre com a plataforma única. “Volem donar suport al teixit comercial”, per al qual Martínez Montés anuncia un gran Centre Comercial per treure múscul de l’activitat d’uns professionals “que han de tenir veu i vot al projecte que finalment s’execute”. “Estem preparats per fer-ho possible i il·lusionats amb Nules, perquè es tracta del nostre poble”, ha declarat el número 4 de la llista de José Adsuara.

Informació i Foto: PP Nules

noticiesdigitals

Leave a Reply

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

%d bloggers like this: