El PP reivindica al Congrés la inversió que blindi la defensa de la costa de Castelló
El diputat al Congrés pel PPCS, Óscar Clavell, ha reivindicat a la Cambra baixa la inversió que blindi la defensa de la costa de Castelló. Ho ha fet presentant una bateria de preguntes sobre obres projectades pel Govern de Mariano Rajoy a la costa de Castelló i que avui, “el Govern de Sánchez, continua bloquejant”.
Per Clavell, “és evident que a la calor de les eleccions del proper any el PSOE ha activat diferents projectes. I ens alegrem encara que el motiu sigui aquest. Perquè el que importa és que les nostres platges estiguin protegides davant d’una erosió que ha galopat lliure a l’albur del desistiment socialista”.
Només així s?entenen escenaris com el de Nules, amb Les Casetes amenaçades per la invasió d?aigua marina; les inundacions registrades a la platja d’Almassora, amb danys públics i privats quantiosos; o l’entrada del mar a platges com les d’Almenara, on avui el projecte que va aprovar Mariano Rajoy per fi ha vist la llum després d’un retard que ha desesperat els veïns.
Des del PP, assenyala Clavell, “exigim que aquells projectes que estan aprovats i pendents d’executar, estiguin dotats econòmicament al pressupost d’aquest any”. I per això, explica el diputat del PPCS al Congrés, “hem reclamat del Govern d’Espanya que ens informi sobre els pressupostos previstos per executar les obres licitades a Les Marines, a Nules; la corresponent al projecte bàsic d’actualització del projecte de regeneració de la platja al sud del port de Borriana; la reparació i millora de la funcionalitat de les estructures marítimes existents a les platges del Fortí i Fora Forat a Vinaròs (Castelló); així com la dotació prevista per executar el projecte constructiu per a l’estabilització del tram de costa sud de Xilxes”.
Totes elles, recorda Clavell, “formen part del paquet de 32 obres que el Govern de Mariano Rajoy tenia aprovades i que fa anys que estan pendents d’execució. Aplaudirem qualsevol acció que en permeti el desbloqueig, però no podem avalar la indolència d’un Govern que amb Sánchez al capdavant menysprea les necessitats del nostre litoral. Nosaltres, al PP, estem preparats per assumir el canvi que cada cop més ciutadans demanen. Amb la responsabilitat i amb la il·lusió de sumar per un país que garanteixi l’estabilitat que torni al territori les oportunitats que es mereix”.
Informació i Foto: PP Castelló