Política

El PP proposa un pla d’ajudes al petit comerç perquè “no poden esperar més”

El Grup Municipal de Partit Popular a Borriana ha proposat a PSOE i Compromís llançar un pla municipal d’ajudes a l’petit comerç “que actuï amb diligència i immediatesa per evitar el tancament de desenes de negocis que es troben en una situació límit”.

La decisió dels dos partits al govern municipal de adherir-se a el pla anunciat pel Consell “està comportant una demora asfixiant per a molts negocis”. Per aquest motiu, “i perquè aquest retard no sabem quant més durarà, creiem que l’Ajuntament de Borriana disposa de fons suficients com per llançar un pla propi i evitar el drama que suposa perdre activitats essencials per al nostre municipi”.

Així ho considera María José Fortea, regidora de l’PP a l’Ajuntament de Borriana, que ha fet una crida a tots dos partits per amarar-se de la realitat del carrer i prémer les dificultats dels veïns de la ciutat. “Si es treballa d’esquena a la ciutadania, sense coneixement de causa del que passa al nostre teixit productiu, es corre el risc de menysprear el patiment de la nostra ciutat”.

És per això, assenyala Fortea, “que els 3,9 milions d’euros que PSOE i Compromís van recaptar a Borriana en 2020 han de ser retornats als veïns en forma d’ajudes que encoratgin la recuperació i frenin la destrucció de el teixit productiu”. “Hi ha molts drames que podrien haver-se evitat amb ajudes contundents, fermes i ambicioses. No arribem a 2020, però no podem permetre que el 2021 segueixin replicant el tancament de negocis i petits comerços de la nostra ciutat “.

Per aquest motiu, “proposem a l’alcaldessa que surti del seu despatx i es doni un bany de realitat. Li anirà bé per conèixer el drama que travessen moltes famílies i la situació límit d’altres tantes que amb aquest pla d’ajudes directes podria trobar una solució “.

Informació i Foto: PP Borriana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint