El PP proposa a Diputació de Castelló crear un fons d’ajuda per a l’oci nocturn
Andrés Martínez, diputat provincial de PP, ha lamentat que tancada la campanya estival amb uns resultats “dramàtics”, el PSOE i el seu soci de Compromís “segueixin sense plantejar una acció de suport a un sector que necessita l’oxigen que en altres províncies, com és el cas de la veïna València, sí rep “.
Per al diputat provincial de PP, “seria oportú crear una taula de treball en què els professionals exposessin la seva situació i es determinaran les accions més oportunes per frenar les pèrdues de al sector”. “Ho hem plantejat durant l’estiu i tornem a reivindicar-durant la tardor després que la consellera de Sanitat anunciés que prorrogava les restriccions a aquest sector fins al proper 18 d’octubre”.
“No podem mirar cap a un altre costat mentre hi ha centenars de professionals que estan veient com s’enfonsen negocis dels que viuen centenars de famílies de la nostra província. Seria sensat actuar amb la deguda antelació per evitar el desastre “. I per aquest motiu, “malgrat que ja estem en plena tardor, encara no és tard per reforçar un puntal econòmic i turístic de la província que és el suport de molts veïns de Castelló”. Així les coses, “poden comptar amb el PP per donar suport a qualsevol iniciativa que ajudi a potenciar les fortaleses de la nostra província i als autònoms, empresaris, pimes i micropimes que formen part d’un teixit productiu que no pot fer fallida perquè des de les institucions no s’actua amb la deguda previsió “.