El PP lamenta que el ‘pacte de la despesa’ eludeixi les seves responsabilitats a Nules mentre Diputació injecta 211.800 euros per garantir desenvolupament
El Grup Municipal del Partit Popular a Nules ha fet una crida al ‘pacte de la despesa’ que governa la localitat perquè assumeixin les seves responsabilitats i actuïn davant l’abandó, brutícia i plagues que els veïns estan denunciant cada vegada amb més freqüència. «És impensable que un càrrec públic justificant a tercers d’inacció quan les seves obligacions no les compleix. L’alcalde i els seus socis creen ordenances amb l’ànim de sancionar a tercers i, en canvi, no compleixen les seves responsabilitats, veient la palla a l’ull aliè i no en el seu propi «.
Segons l’opinió del Grup Municipal del Partit Popular a Nules, «seria oportú que abans de tirar pilotes fora i sancionar a particulars, treballaran per evitar que la localitat acabi convertida en ecoparc i abocador». És insòlita, segons l’opinió d’aquestes mateixes fonts, el grau d’incompetència que demostra un pacte d’interessos «guiat únicament per sortir a la foto i garantir protagonisme». «El treball i compromís amb el municipi és secundari. El veritablement prioritari és gastar a cabassos per assegurar-se el titular».
Les competències establertes a l’ordenança sancionadora que l’alcalde i els seus socis van desenvolupar i van aprovar «haurien de aplicar-en primera instància a ells mateixos, perquè igual es sorprenen i són els primers a denunciar». Sobretot després que des de la Diputació Provincial hagin doblat aquest any la inversió a dedicar a Nules, elevant a 211.800 euros la quantia que la institució ha injectat als veïns.
«Haurien de ser capaços d’aprofitar aquesta quantia, que dobla la concedida el 2017, per generar el desenvolupament que promou la Diputació Provincial. Però per a això cal, primer, tenir responsabilitat de govern i projecte de futur per al municipi. Extrems tots dos dels que no tenen cada un dels partits que s’han repartit els despatxos. Perquè en realitat no hi ha criteri ni concert, cadascun campa al seu aire amb el seu particular corralito «.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es