El PP denuncia que el PSPV deixa als llimbs als treballadors de Escoles Matineres i Unitats Respira
El PSPV ha deixat en uns llimbs als treballadors de Escoles Matineres i Unitats Respira que cobren de les subvencions que la Diputació Provincial segueix sense injectar en els municipis. Aquests empleats, contractats per les AMPA, han seguit d’alta a l’espera de l’ingrés de les ajudes d’una Diputació que, liderada pel PSPV i Compromís, “es dedica a donar titulars en lloc de gestionar”.
El problema el pateixen molts municipis de la província. Entre ells el de la diputada provincial d’el PP, Mª Ángeles Pallarés, qui aquest divendres contactava amb la Diputació Provincial per conèixer quines solucions tenen previstes per resoldre aquesta situació extraordinària.
“Els pobles, especialment els més petits, ens hem d’enfrontar a una situació complicada que el PSOE, a el front de Diputació, podria haver evitat de treballar amb la previsió deguda”.
Per Pallarés, “cal gestionar amb capacitat, responsabilitat i agilitat. Sobretot en un moment com l’actual, que reclama dels que gestionem una administració la màxima diligència”. Per això, “especialment els que som més petits, agrairíem sentir-nos protegits i atesos. I lamentablement, cada dia que passa ens trobem amb un problema sobrevingut perquè l’administració competent, que hauria d’haver pres mesures, ni tan sols ha caigut en aquesta circumstància” .
El Partit Popular ha presentat un escrit per exigir de la Diputació “que assumeixi les seves competències i treball”. “Aquesta situació, com tantes altres, s’hauria d’haver previst.
Però lamentablement, el PSPV està més ocupat a veure pel·lícules que a atendre la província de Castelló “.” Preguem que treballen, els oferim la nostra ajuda i els animem a aprovar mesures per injectar liquiditat en els municipis a través dels 50 milions d’euros de romanents de tresoreria que han heretat. Només cal voluntat política “.
Informació i Foto: PP Castelló