El PP denuncia les deficiències en els vestuaris de l’Estadi José Mangriñán de la Vall
Per exemple, la caiguda de l’sostre d’accés als vestidors que va ocórrer durant la pandèmia i que, sis mesos després, malgrat haver-se iniciat la temporada, els entrenaments i els partits encara no s’ha reparat. «I no només això, les males condicions dels vestidors per falta de manteniment queden patent amb esvorancs a les parets, bancs trencats, portes en mal estat o endolls trencat, entre d’altres», ha explicat avui Marc.
L’edil de l’PP ha assegurat, a més, que les deficiències no es limiten només als vestidors, sinó que en el propi estadi hi ha elements trencats i perillosos, així com els accessos. A més, zones de l’Estadi s’han convertit en un magatzem improvisat ple de trastos que no serveixen. «Demanem que les deficiències es solucionin perquè la Vall compti amb unes instal·lacions esportives dignes com les que els veïns es mereixen».