El PP demana habilitar la junta de portaveus com a fòrum de treball per estudiar propostes que reforcin les festes d’Almenara
El Partit Popular d’Almenara ha registrat una iniciativa per debatre’l al ple de la corporació amb l’objectiu d’habilitar la junta de portaveus com un fòrum de treball en què s’estudiïn propostes que millorin i reforcin les festes de la localitat.
Així ho expliquen des del Grup Municipal del PP d’Almenara, on plantegen un acord entre totes les forces de la corporació que permeti atendre i escoltar propostes dels partits de l’oposició per a l’elaboració de la programació de les festes, tant les de la platja com els patronals.
Des del PP d’Almenara consideren que “en un ajuntament la participació no hauria de ser objecte de debat sinó una obligació de qui governa”. En aquest sentit, “sol·licitem aquesta sensibilitat al PSOE i confiem que prosperi”.
Cal assenyalar que a Almenara, on governa el PSOE en minoria, el PP ha presentat aquesta iniciativa amb l’objectiu de “assolir consens” i adjunta una relació de propostes per al seu debat i anàlisi que “seria interessant plantejar la seva possible incorporació als programes de festes”. Tal com expliquen des del Grup Municipal del PP a la localitat, “les idees que hem adjuntat per al seu debat arriben de la ciutadania que ens ha fet arribar suggeriments i plantejaments que seria útil estudiar. Són al capdavall els nostres veïns a qui servim i pels que treballem”, han manifestat des del PP d’Almenara.
Informació i Foto: PP Almenara