El PP de Nules proposa permisos especials per als transportistes durant la campanya citrícola
Mario García, regidor i portaveu del PP a Nules, ha fet aquestes declaracions després que des de la formació es reclamés inversió i futur per a les milers de famílies que a Nules viuen d’aquest sector. «La clemenules és el nostre emblema i els nostres agricultors l’orgull de la nostra localitat».
Una activitat que precisament el PP defensa amb propostes «que milloren les condicions dels que viuen de l’agricultura» perquè «desgraciadament ja pateixen prou envits com per alimentar nous», ha assenyalat Alejandro Borrás, regidor del PP a la localitat.
L’edil ha proposat a l’alcalde i els seus socis del ‘pacte de la despesa’ l’emissió de permisos especials per als transportistes després dels últims danys registrats per aquests després estacionar els seus vehicles a la Senda Mitjana. «Creiem que si no es garanteix la seguretat en aquest espai on el ‘pacte de la despesa’ ha decidit que es aparquin els camions, es poden establir permisos especials perquè tornin a l’avinguda Castelló, on històricament han pogut aparcar».
De la mateixa manera, assenyala Borràs, «que s’emeten permisos especials per poder accedir al poble a determinats negocis, també s’hauria de tenir aquesta sensibilitat amb els que són riquesa i patrimoni de Nules». «El sector no necessita sancions, com les que lamentablement s’han imposat per part dels que governen Nules. Necessiteu solucions eficaces». Per aquest motiu, «la nostra proposta per defensar els interessos dels autònoms que es dediquen a transportar la taronja perquè, mentre duri la campanya citrícola, puguin aparcar a l’avinguda Castelló, dins del nucli urbà, i es garanteixi la seguretat dels seus vehicles , perquè són el seu mitjà de vida «.