Política

El PP de Nules assenyala que el ‘pacte de la despesa’ fracassa en el seu intent de crear un banc d’ADN amb excrements de gossos

Nou fracàs per al ‘pacte de la despesa’ i nou gerro d’aigua freda per al “projecte estrella del banc d’ADN d’excrements de gossos promogut per l’alcalde de Nules i els seus socis.” Ni una sola empresa ha volgut concórrer al procediment que el ‘pacte de la despesa’ havia convocat per habilitar un banc amb mostres d’ADN que permetés identificar els responsables de l’abandonament d’excrements a la via pública. Un fracàs més que se suma a una motxilla, la de l’alcalde, que en el seu haver té ja una tala innecessària d’acàcies, el tancament d’un tanatori, la fugida de Mercamascarell i la fugida de comerciants del mercat ambulant dels dimecres “.

Des del Grup Municipal del Partit Popular a Nules s’han fet ressò de la resolució del passat 10 de maig pel qual es declarava deserta la licitació per a la prestació d’aquest servei. “Afortunadament per a Nules, ningú s’ha interessat per assumir un servei amb un cost per a les butxaques 53.500 euros. Afortunadament per a Nules, cap empresa ha optat a prestar el servei el que demostra que ningú es fia dels polítics que governen el nostre poble” .

I tal és així que “aquesta situació ja l’hem viscut amb anterioritat”. Va passar amb el mercat de Mascarell, el qual el 2016 van contractar i l’empresa del no va arribar ni a complir l’any que s’havia compromès en contracte. “Va fugir un cop va veure el nivell d’implicació i treball dels gestors que tenim al capdavant del consistori”, han assenyalat fonts del PP.

És el cas de molts comerciants que eren fixos del mercat ambulant dels dimecres. “Han fet el mateix, han abandonat el nostre municipi, i avui el mercat té molta menys oferta per no haver cuidat allò que era el nostre”. I serveis útils, com el tanatori municipal, han tancat les portes gràcies a la “eficàcia” del ‘pacte de la despesa’, els mateixos que no han dubtat a treure la motoserra per talar més d’una vintena d’acàcia en una actuació “preventiva” , segons el primer tinent alcalde del PSPV, Adrián Sorribes.

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint