El PP de Castelló insta a posar fi als talls de trànsit a Lagasca perquè només comporten malbaratament
El Grup Municipal popular ha preguntat avui a comissions informatives al bipartit quan va a posar fi als talls de trànsit a Lagasca i adjacents els caps de setmana, ja que s’ha demostrat que la mesura no resol el problema de soroll a la zona.
Carrasco: «Instem el bipartit a acabar amb aquesta mesura que l’únic que produeix és un malbaratament de 20.500 euros al mes en hores extra sense que es resolgui la problemàtica veïnal».
El PP ve denunciant des de fa mesos aquesta mesura adoptada pel bipartit i des de l’Associació de Veïns Gumbau asseguren que els talls de trànsit durant els caps de setmana a Lagasca i adjacents produeixen l’efecte contrari al desitjat, ja fomenta que els joves facin botellón a mig dels carrers, amb els problemes que aquest comporta, no només de soroll, sinó de brutícia en els mateixos portals dels habitatges.
La portaveu popular recorda: «No només ho diu el PP o els veïns, és que l’informe elaborat per la Direcció de la Policia Local ho corrobora. Diu que els talls de carrer no són efectius i suposen una elevada despesa de diners, de més de 20.500 euros al mes, perquè cal pagar les hores extres dels agents encarregats del dispositiu imposat pel bipartit.
«Instem el bipartit a que escolti els veïns i a la pròpia Prefectura de la Policia Local i que rectifiqui anul·lant aquesta mesura que no fa efecte. Estem tots d’acord que cal compatibilitzar oci i descans amb mesures alternatives més econòmiques i menys molestes per als veïns «.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es