El PP de Castelló exigeix blindar la sanitat davant d’un PSOE que tira al carrer als que salven vides
El Partit Popular de Castelló ha exigit el blindatge de la sanitat pública davant d’un PSOE que està tirant al carrer als que salven vides. “El passat dimarts els sanitaris de l’Hospital Provincial van sortir al carrer per denunciar el desmantellament dels recursos d’un centre referent per a la província i aquest proper dimarts seran molts més professionals els que surtin al carrer per denunciar la situació crítica en què es troben “.
Elena Vicente-Ruiz, secretària general de l’PPCS, ha advertit que en plena segona onada de la pandèmia “no podem tolerar que d’una banda el PSOE es dediqui a subvencionar les empreses de el germà de el president Ximo Puig i d’altra banda es lliuri a desmantellar els recursos d’una xarxa pública sanitària que compten amb excel·lents professionals “.
En efecte, tal com assenyala la secretària d’el PPCS, “l’esforç que durant anys dediquem a garantir els millors recursos sanitaris per a les famílies d’aquesta província han estat abandonats en mans de l’esquerra que en sis anys no només no han fet ni 1 sol hospital, sinó que a més s’han dedicat a acomiadar els seus professionals “.
Des del PP, “estarem a la banda dels que han salvat milers de vides durant aquesta pandèmia i que ara s’enfronten, sense recursos ni inversió, a una segona onada encara més dramàtica”. “Defensar la inversió en sanitat és apostar per la vida i la protecció de les famílies de la nostra província. Desmantellar els recursos sanitaris i ignorar les necessitats dels metges és abandonar a la seva sort a tota una província que gaudia de l’excel·lència d’instal·lacions i professionals mèdics i ara pateix el càstig de liderar les llistes d’espera a nivell autonòmic “.