MunicipisPolítica

El PP d’Almassora reclama inversions en la platja

El Partit Popular d’Almassora presentarà una iniciativa en defensa de la costa al ple del proper dilluns 7 de febrer amb l’objectiu d’exigir formalment al Govern del PSOE les inversions que garanteixin futur al litoral davant del malbaratament en propaganda que l?esquerra promou des de fa prop de set anys. “No necessitem anuncis. Necessitem fets. Perquè avui la regressió marina que amenaça la nostra costa i que ja provocat greus danys als habitatges de primera i segona línia de costa segueix avançant a gust amb un PSOE que parla molt i fa ben poc”.

Des del PP d’Almassora, Rovira reclama “inversions per frenar la regressió”. Fa un any l’alcaldessa anunciava que recorria al Congrés per aconseguir fons. “Un any després ja hem comprovat el pes escàs que té. No ha aconseguit res”. Com tampoc no ha aconseguit materialitzar cap acord amb el Port. “Bones paraules totes, fets cap”.

Per això, la iniciativa del PP exigeix ​​l’actualització i el desenvolupament de l’Estratègia d’Actuació del tram de Costa comprès entre el Port de Castelló i el Port de Sagunt i que afecta Almassora. Exigeix, així mateix, executar les obres previstes i protegir i regenerar els danys causats “per una inacció absolutament lesiva sobre la nostra costa”. Una demanda que exigeix, així mateix, frenar la reforma del Reglament de la Llei de Costes a què el PP d’Almassora ja va presentar al·legacions, “perquè vulnera els drets dels afectats i encoratja la regressió”.

Almassora ha patit i pateix l’efecte lesiu del Port sobre la nostra costa. Estem cansats de bones paraules perquè després no es tradueixen en fets. Per això volem inversions reals i no venda de fum. Perquè amb el PSOE no s’ha executat cap obra ni cap projecte que permeti millorar les condicions del nostre litoral. Al contrari, portem set anys de reclamacions amb una alcaldessa a qui li agrada molt fer-se fotos i vendre titulars que després es tradueixen en res”, ha lamentat la regidora del PP.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint