El PP celebra que el PSOE doni suport a Diputació de Castelló la moció de Rodalies que van rebutjar al Senat
Vicent Sales, portaveu de l’PP a la Diputació, ha fet aquesta crida després de l’acord aconseguit per reivindicar a el Govern de l’PSOE a Madrid els recursos ferroviaris que Sánchez no ha parat de retallar en l’últim any. “Estan negant a les famílies de Castelló recursos bàsics, posant travetes reduint freqüències i negant parades en estacions com la de Santa Magdalena de Pulpis”.
De fet, la moció que avui s’ha aprovat en Diputació contempla els mateixos acords que el PP va defensar al Senat a través de Salomé Pradas i es va aprovar amb el rebuig dels socialistes. “Ens alegrem que hagin reconsiderat la seva postura de vot. Rectificar és de savis. Però ara el que han de fer és defensar la província i acudir a Madrid per dir-li al seu president que deixi de maltractar les nostres famílies amb contínues retallades de serveis que el PP va garantir a Castelló “.
La iniciativa, defensada per la presidenta de el Grup Popular, Elena Vicente-Ruiz, exigeix de la institució la compra dels 31 trens per a la província, dos d’ells per al trajecte Vinaròs-Castelló. Així mateix, reclama l’aplicació de les tarifes equivalents a les de Rodalies per a les connexions entre Castelló i Vinaròs, a més d’una parada a Santa Magdalena de Pulpis. Finalment, també estableix la necessitat de “recuperar les 12 freqüències diàries per trajecte que uneixen Castelló i Vinaròs i que el PSOE ens ha negat, així com les rutes entre Castelló i València que també s’han vist reduïdes per les retallades de Sánchez”, ha manifestat Vicente-Ruiz.