El PP celebra que el Govern accelera i injecta gairebé 8 milions d’euros per acabar amb una demanda històrica d’Almenara
La portaveu del Grup Municipal Popular de l’Ajuntament d’Almenara, Alicia Bañuls, ha celebrat avui que el Govern d’Espanya “accelera” en les obres de regeneració de la costa sud i en la lluita contra la regressió després d’anunciar ahir que en els pròxims dies es publicar en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) el període d’informació pública del projecte per estabilitzar el front litoral d’Almenara i la Llosa.
Bañuls, ha titllat d ‘ “històric” l’esforç inversor que està fent l’Executiu a la localitat i que, tal com ha assegurat la regidora popular, “ve a demostrar que en el full de ruta del Govern de Rajoy està Castelló i les necessitats dels veïns d’Almenara que mai hem estat tan ben atesos per part de l’Administració Central “.
La regidora popular, que ha recordat que el projecte preveu sis espigons que sumaran 1.000 metres lineals i que frenaran el problema de la regressió, ha ressaltat “el gran canvi” que això suposarà per a la nostra platja i per al conjunt d’Almenara, ja que la protecció del litoral “li donarà un auge turístic important al municipi el que es traduirà en oportunitats d’ocupació i de desenvolupament econòmic”.
“Avui els veïns d’Almenara estem d’enhorabona perquè es va a donar solució a una demanda i reivindicació històrica com són les esculleres i tot gràcies al Partit Popular. El Govern de Rajoy està treballant en temps rècord, ha considerat d’urgència la regeneració de la costa enfront d’un Partit Socialista que estant a l’Executiu va mirar cap a un altre costat i l’únic que va deixar va ser un power point buit de contingut deixant morir la platja i els problemes de les nostres veïns ficats al calaix “, ha asseverat Bañuls.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es