El PP assenyala que el PSOE rebutja bonificar l’AP7 a Castelló tot i fer-ho a Catalunya
El Partit Socialista ha decidit rebutjar la bonificació de l’AP-7 en el tram de Castelló i de la Comunitat Valenciana tot i que sí que ho fa a Catalunya. Malgrat tenir idèntiques condicions: trànsit, sinistralitat i nivells de contaminació, el PSOE ha decidit mantenir el càstig a la Comunitat Valenciana.
Tal com ha advertit el diputat nacional per Castelló i president del PPCS, Miguel Barrachina, “el Govern tenia un pressupost del Partit Popular que permetia estendre la fi del peatge a la Comunitat Valenciana, però han preferit deixar la gratuïtat només per a Catalunya el que suposa un altre greuge més d’aquest Executiu per als valencians “.
I és que el Govern ha aprovat bonificacions a l’AP7 del 50% per als camions i del 100% per als conductors catalans però aquesta bonificació desapareix quan s’entra a la Comunitat Valenciana. I és que el Govern del Partit Popular, amb el ministre de la Serna al capdavant, va deixar previst un pressupost per bonificar l’AP7 a Catalunya i la Comunitat Valenciana i el plantejament del PP, amb fins i tot Ana Pastor com a ministra, era molt clar: alliberar l’AP7 un cop s’acabés la concessió.
“Malgrat això, el PSOE a l’oposició no parava de criticar el PP, que és l’únic que ha apostat per les infraestructures i les millores en la província de Castelló però, el lamentable és que ara que governen, canvien el discurs”, assenyala Barrachina. “Celebrem que els veïns de Catalunya es beneficiïn d’aquestes bonificacions perquè estan en el seu dret, però és la primera vegada que des d’un Govern es decideix que s’acaben les bonificacions en el límit d’una província”.
Aquest càstig contra la província de Castelló i la Comunitat se suma a l’anunciada pujada d’impostos als autònoms o als vehicles dièsel, al bloqueig a la construcció de l’A7, el retard en l’arribada dels trens entre Vinaròs i Castelló que va aprovar el PP per aquest passat estiu o la compra de nous trens per a la xarxa de rodalies entre Castelló i València, sense anar més lluny.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es