El PP a la Diputació de Castelló reivindica l’abonament turistic per a salvar la csmpanya
Andrés Martínez, diputat provincial de PP i alcalde de Peníscola, ha posat en valor “qualsevol incentiu per a aquest sector professional que en ple estiu és motor econòmic i garant de creació d’ocupació”. La decisió de l’PSOE de donar l’esquena a aquesta iniciativa “constitueix un càstig immerescut. Tant com el veto imposat pel Regne Unit al nostre territori “.
Segons l’opinió de Martínez, “els continus atacs que des del Govern d’Espanya, amb Pedro Sánchez al capdavant, s’han dirigit contra el sector turístic han sembrat la incertesa fins al punt que tercers països que eren fidels al nostre territori han suspès les seves viatges “. “El dany és incalculable i irreparable”, perquè a aquesta traïció es suma la consumada aquesta setmana pel Botànic, que s’ha negat a signar una declaració institucional per reclamar suport i protecció per al sector turístic valencià.
En aquest escenari de pèrdues se suma també la inacció de la Diputació Provincial “que ha deixat de ser útil”. “Abans de marxar de vacances haurien d’estudiar les propostes que fa més de dos mesos els plantegem des de la lleialtat i el compromís amb aquesta província”. “En ple agost, els bons turístics no existeixen i sembla que el PSOE està ara més embrancat en confiscar els estalvis dels nostres veïns perquè Sánchez es pugui pagar els seus viatges en Falcon que a treballar per generar riquesa i oportunitats a Castelló. Aquesta és la veritable traïció a aquesta terra única “, ha considerat Martínez.