El Port de Castelló ha rebut durant aquest any 2017 un total de 32 visites de diferents centres escolars de la provincia
El port de Castelló ha rebut aquest any un total de 32 visites de diferents centres escolars de la província. Un total de 1.000 alumnes de totes les edats, des dels més petits d’Educació Primària fins a estudiants de Batxillerat i de diverses universitats han descobert les instal·lacions de l’Autoritat Portuària de Castelló, i han gaudit d’una visita guiada per l’interior del recinte portuari dins de la iniciativa «Coneix el teu port» impulsada per aquesta institució.
Durant el recorregut els estudiants aprenen conceptes bàsics relatius al funcionament d’un port, així com els els tipus de trànsit i embarcacions que rep PortCastelló. Durant el trajecte coneixen les mesures que promou l’Autoritat Portuària per consolidar a Castelló com un port sostenible i respectuós amb el medi ambient.
La visita els permet a més de saber de les activitats logístiques que es generen al voltant del port i el seu impacte econòmic directe a la província.
La campanya «Coneix el teu port» s’ha intensificat aquest any dins de l’objectiu de l’Autoritat Portuària de potenciar el vincle port-ciutat.
Informació i Foto: Facebook de l’Autoritat Portuaria de Castelló