El Platges de Castelló busca el doblet autonómic
12 equips, la majoria d’ells de la província de València, seran els que prenguin part en aquesta edició del Campionat Autonòmic per equips. El Playas de Castelló, tant en l’apartat masculí com en el femení, es desplaçarà a Gandia a la recerca del títol. L’equip es caracteritza per ser jove, de manera que es veurà afectat en algunes proves. A més, el fet de coincidir diverses proves el mateix dissabte, deixa tocat tant l’equip masculí com el femení.
Mentre que els atletes de proves combinades es desplaçaran a Màlaga per participar en el Campionat d’Espanya de proves combinades, a les pistes de Gaetà es disputarà una jornada del Campionat Provincial Sub 18 i Sub 20. Tot i això, el planter del club és tan àmplia que es pot presentar dos equips en el Campionat Autonòmic Absolut. D’entre els equips participants (12 masculins i 11 femenins), 7 són els que presentaran equips en les dues categories. Però la lluita del Platges estarà, a priori, contra el Fent Camí en homes, i contra el València Esports en dones.
La competició es podrà seguir a través de les Xarxes Socials del club, on anirem posant alguns resultats destacats, així com el resultat final
Informació i Foto: Atletisme Platges de Castelló