El Partit Popular reivindica l’orgull de Nules “davant d’un alcalde que ens ridiculitza”
Així ho ha considerat el candidat del Partit Popular a Nules, Mario García, que ha reivindicat la capacitat, talent i lluita que caracteritza “un poble que és valent i esforçat”. “Quan Nules s’ho proposa i suma, aconsegueix tot. No obstant això, ara estem en mans d’un alcalde que recolzat per l’esquerra es dedica a malgastar els diners de tots en nyaps com aquesta”. Pel PP, “és la mostra que no tenen criteri ni projecte, únicament ocupen despatxos a favor dels seus propis interessos per fugir de tot allò que es vinculi a treball i esforç”.
Mario García ha reclamat el desenvolupament i el creixement que “Nules mereix per garantir la prosperitat”. Enfront de nyaps com la del carril bici, “que constaten la nul·la implicació de l’alcalde en aquests projectes”, i desastres urbanístics com el perpetrat a la carretera a la Vilavella, “on s’ha obert un carril bici generant riscos en una via fins a la data segura “,” el nostre poble mereix oportunitats “.
Un futur que garanteixi “ocupació i ocupació, serveis i prestacions útils i pràctiques per als nostres ciutadans, i rebaixes d’impostos que lliurin a les famílies i empresaris els diners com a garants de la fiscalitat econòmica”. “Nules no val la intervenció del Consell per frenar el malbaratament de l’alcalde i tampoc que es castigui empresaris i petits autònoms amb deutes properes al milió d’euros”. “Cal treballar, deixar-se la pell per Nules i lluitar per un futur d’inversió i desenvolupament, com mereix el nostre poble”.