El Partit Popular proposa un protocol per a la tornada segura a les aules a Castelló
El PP de la província de Castelló ha sol·licitat a el Govern central que accepti la proposta que els populars han registrat al Congrés perquè s’estableixi un protocol segur de cara a la tornada a les aules. Tal com ha defensat el portaveu de l’Educació al Congrés i diputat nacional de l’PP de Castelló, Óscar Clavell, “la proposta estableix la necessitat de crear un protocol d’actuació concreta per garantir la salut de tots de cara a la tornada a les aules “.
El PP ha presentat una Proposició no de Llei al Congrés en què proposa a Govern el disseny i posada en pràctica d’un protocol amb el qual afavorir una volta segura a les aules a tot Espanya i fer possible la recuperació de la formació presencial a tots els nivells educatius.
La idea d’el PPCS és que el protocol, necessari per la crisi generada pel coronavirus, tingui la preservació de la salut pública com a prioritat i es realitzi en coordinació amb la Generalitat i des de la cooperació amb el conjunt de el sector educatiu.
Clavell assenyala que “el plantejament és que s’incloguin mesures com el subministrament adequat en quantitat i qualitat d’equips de protecció individual, així com la realització de proves diagnòstiques per a alumnes, professors i personal d’administració i servei, la fixació d’aforaments màxims en funció de la mida de les aules o l’establiment de distàncies mínimes entre els alumnes “.