El Partit Popular de Castelló considera que cada rectificació del Govern ‘okupa’ té un cost econòmic gegant
El president del Partit Popular de la província de Castelló, Miguel Barrachina, ha assegurat que l’executiu del PSOE ha comès tants errors en tres mesos que “la realitat nacional ens manifesta que el govern de Pedro Sánchez està dedicat a la rectificació”.
En aquest sentit, Barrachina ha assenyalat que en aquests tres mesos Pedro Sánchez i el seu executiu s’ha equivocat amb la defensa del jutge Llarena, amb la immigració, amb la prostitució, amb la bonificació de l’AP7 i amb les eleccions si però ara no. Pel president del PPCS “cada rectificació del Govern ‘okupa’ té un cost econòmic gegant per a la ciutadania”.
El líder del PPCS ha fet aquestes declaracions durant la seva visita avui a Vila-real per assistir al tradicional dinar del Partit Popular amb motiu de la festes patronals de la Mare de Déu de Gràcia.
Així, després de les exigències del Partit Popular i dels conductors castellonencs, el govern socialista ha rectificat i, pel que sembla, des d’avui bonificarà l’AP7 als vehicles pesats que circulin per l’autopista al seu pas per la província de Castelló. Cal recordar que l’executiu de Pedro Sánchez pretenia, en un primer moment, bonificar el 100% del pagament dela autopista als veïns de Tarragona, però cobrar el 100% als de Castelló.
Per a Miguel Barrachina, “la idea inicial de Pedro Sánchez no només trencava amb l’acord de bonificacions entre la Comunitat Valenciana i Catalunya assolit durant el govern del Partit Popular, sinó que era la fórmula triada pel PSOE per pagar la factura al separatisme pel suport a la moció de censura “.
Segons ha explicat, “en aquest nou curs polític, des del Partit Popular volem acabar amb la marginació provincial d’aquests tres llargs mesos del govern socialista perquè per primera vegada, sense aportació autonòmica, un Govern d’Espanya pren una decisió els beneficis acaben en un límit provincial, beneficiant a una autonomia en detriment d’una altra “. El que suposa, per als populars castellonencs, una discriminació del govern del PSOE cap a la província de Castelló.
Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es