Política

El Partit Popular de Cabanes exigeix ​​que el cost de la dessaladora ho assumeixi de forma íntegra el Govern Central

“De forma íntegra i quants abans. Cabanes i els seus veïns no mereixen que l’herència del PSOE sigui una càrrega per a les nostres butxaques. L’única sortida possible és que el Govern Central siga el que assumeixi els costos de la hipoteca en forma de dessaladora que ens va deixar el PSOE de Zapatero “. Així de contundent s’ha mostrat la portaveu del Grup Municipal Popular de Cabanes, Lucia García, a l’hora d’exigir que sigui “el Govern de Pedro Sánchez el que es responsabilitzi de tot el cost de la dessaladora”.

En aquesta línia, i tal com el Partit Popular va traslladar a PSOE i Compromís a la reunió celebrada al consistori dues setmanes després d’haver rebut la resposta d’Acuamed, García ha mostrat el seu desig que “com passa en altres dessaladores d’Espanya, sigui el Govern Central qui corri amb totes les despeses derivades de la mateixa “. “Aquesta és l’única solució possible i esperem que sigui també la postura d’un PSOE i Compromís que durant tota la legislatura han passat de perfil per aquest problema i que només ara semblen entendre que Cabanes no mereix patir per culpa de la incompetència del PSOE d’ Zapatero “, ha reiterat García.

En aquesta mateixa línia, ha afegit la regidora del PP, “hem sol·licitat que en les negociacions que s’estan mantenint es demani que si hi ha una avaria a la planta i es trenca el subministrament sigui l’empresa l’encarregada de retornar l’aigua a la Ribera i que tot el cost del servei sigui d’Acuamed cosa que, per ara, sembla ni voler contemplar la pròpia empresa. No podem permetre que aquest caprici socialista acabi generant més problemes a Cabanes i els cabanyuts “.

Un caprici del PSOE
Cal recordar que la construcció d’aquesta instal·lació hídrica, i el consegüent problema per a la sostenibilitat financera d’un Ajuntament com Cabanes que no pot assumir el cost de la seva posada en marxa, “va ser obra d’un Govern del PSOE que pel seu interès partidista, ens va imposar amb el beneplàcit i silenci de l’esquerra de Cabanes una dessaladora després de derogar el Pla Hidrològic Nacional d’Aznar “.

Per això, “el que ha de fer el PSOE de Cabanes és exigir que tots els costos de la dessaladora de Cabanes recaiguin sobre el Govern Central i, sobretot, el que té és de demanar perdó en nom del seu partit per imposar-nos la dessaladora i, a continuació, exigir que el capritx de Zapatero no afecti les arques municipals “.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint