Esports

El partit davant el Real Racing Club serà especial per al llevantinista Jorge Cabello

La trobada de diumenge contra el Real Racing Club serà especial per a Jorge Cabello. El jove futbolista torna a l’escenari que el va veure debutar amb el primer equip la temporada passada.

La cita de diumenge a El Sardinero entre el Levante UD i el Real Racing Club serà de les més especials per a Jorge Cabello perquè “és el camp on vaig debutar, aquí vaig fer el meu primer pas com a professional”. El central llevantinista assegura que el del cap de setmana serà “un partit molt competit i molt bonic” i no dubta a afirmar que “és el partit de la jornada perquè som dos equips que volem ser allà dalt lluitant pel primer lloc i ho donarem tot perquè així sigui”.

El jugador reconeix que està “molt satisfet” amb la seva evolució i agraeix l’ajuda que rep del vestidor. “M’han acollit molt bé i cada dia n’estic aprenent més. Treballant m’he guanyat la confiança i espero seguir així”, indica Cabello.

Informació i Foto: Levante UD

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint