El Palau de Les Arts Reina Sofia reviu la tragèdia de ‘Romeu i Julieta’ a la coreografia de Jean-Christophe Maillot per als Ballets de Monte-Carlo
El Palau de les Arts Reina Sofia clausura el seu cicle dedicat a la dansa amb la tragèdia de Romeu i Julieta a la coreografia de Jean-Christophe Maillot per als Ballets de Monte-Carlo, amb quatre representacions a la Sala Principal del 26 al 29 de juny.
L’Orquestra de la Comunitat Valenciana, sota la direcció de Garret Keast, interpreta el ballet de Serguei Prokófiev, considerat una de les partitures més belles de tots els temps, amb passatges com la Dansa dels cavallers, que ja ha transcendit com una de les grans icones del repertori simfònic.
Lloada per la crítica i el públic, la innovadora proposta coreogràfica de Maillot aborda la tragèdia de William Shakespeare des de la perspectiva de Fra Lorenzo, el franciscà confessor dels dos amants que, a través de ‘flashbacks’, reflexiona sobre el final de la parella.
Maillot deixa de banda les disputes i rivalitats entre ‘Capulets’ i ‘Montescos’ per abordar la història com un drama que -finalment- provoca la mort de dos joves units entre si per l’amor i no per l’odi.
Des de la seva estrena el 1996, Romeo i Julieta és una de les peces emblemàtiques dels Ballets de Monte-Carlo. Amb més de 400 representacions, la companyia ha interpretat a les principals capitals europees.
La Sala Principal de les Arts acollirà quatre representacions de Romeu i Julieta els dies 26, 27, 28 i 29 de juny. Les entrades es poden adquirir a través dels diferents canals de venda del teatre: taquilles, la línia de venda 96 197 59 00 i la web de Les Arts.
Informació i Foto Generalitat Valenciana