CulturaDestacat

El Museu de les Ciències ofereix sessions gratuïtes de ‘Ciència a Escena’ pel seu 22è aniversari

Diumenge que ve, 13 de novembre, es compleixen 22 anys de l’obertura al públic del Museu de les Ciències i amb aquest motiu, s’han organitzat dues sessions gratuïtes de Ciència a escena per celebrar aquest aniversari.

Els tallers, que inclouen experiments científics en directe, es faran a l’Auditori Santiago Grisolía del Museu de les Ciències a les 12.30 hores ia les 17.00 hores. L’accés a l’Auditori serà lliure fins a completar l’aforament ia les dues sessions es farà Química en acció.

El taller ‘Química en acció’ recull algunes de les experiències més sorprenents de Ciència a Escena per explicar al públic què és la química a través de diverses demostracions, com globus que reaccionen de forma violenta quan entren en contacte amb una flama, espelmes que es apaguen sense cap motiu aparent, líquids que canvien de color i rellotges que funcionen amb suc de taronja.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint