El Museu de les Ciències acull el 20 doctubre el II Congrés de participació infantil i adolescent de la Comunitat Valenciana
El Museu de les Ciències acull el proper 20 d’octubre DINAMIA VLC, el II Congrés de Participació Infantil i Adolescent de la Comunitat Valenciana, organitzat per la Direcció General d’Infància i Adolescència, juntament amb l’entitat QUERA i la Ciutat de les Arts i les Ciències.
La trobada compta amb el suport d’institucions com ara Florida Universitària, UNICEF, Save the Children, Plataforma d’Infància, Caixa Popular i el Consell de la Joventut de Mislata. Es realitzaran tallers, ponències, taules i la participació dels infants i adolescents pertanyents al Consell de la Infància i adolescència de la Comunitat Valenciana.
El II Congrés de Participació Infantil i Adolescent de la Comunitat Valenciana es proposa com a espai de trobada entre els diferents professionals del sector dels òrgans de participació infantil i adolescent, i totes aquelles persones interessades en la defensa dels Drets de la Infància en general , i en el de la participació en particular.
Cal destacar que la Ciutat dels Arts i les Ciències compta amb un Consell de la Infància integrat per estudiants de tercer cicle de Primària que col·laboren estretament amb el Museu de les Ciències amb l’objectiu de conèixer la visió sobre els continguts, instal·lacions i funcionament des de el punt de vista de la infància. També aquest òrgan proposa nous continguts com és l’exposició ‘El Consell de la Infància contra el canvi climàtic. Junts podem aconseguir-ho’, ubicada al Carrer Menor del Museu.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana